Tulevia tapahtumia Cool

Luontoliikuntapäivä.Teemme retken Laihialle, Huitun laavulle, 18.5.2019. Lähtö Kasarmintorilta klo 12.00. Bussikuljetus, jos lähtijöitä riittävästi. Makkaranpaistoa, nokipannukahvit, vertaistukea, yhdessä oloa. Sateen sattuessa sisätilojakin tarjolla. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan 10.5. mennessä bussikuljetuksen takia sähköpostiin vaasanselkayhdistys@netikka.fi

Kesäteatteriretki 3.8.2019 Kauhajoen Sotkanpesään "Kuin tuhka tuuleen" esitykseen. Teemme retken yhdessä Muistiyhdistyksen kanssa. Lippuja on varattu 50 kpl. llmoitautumiset Liisa Nissiselle puh. 0503617442 (viestillä). Tarkemmat tiedot retken hinnasta ilmoitetaan myöhemmin.

Ikäkeskus järjestää Seniorien Hyvinvointitreenejä yli 60-vuotiaille. Paikka Vuorikeskus 3. kerros, Viriketoiminnan tila.

Mielekästä tekemisetä, virkistävää seuraa, uusia näkökulmia oman hyvinvoinnin vaalimiseen ja terveysvinkkejä.

Kokoontuminen perjantaisin klo 12.30 - 14.00

Lisätietoja 040 868 4672 tai 040 868 4652