Ajankohtaista

Toimitilamme ovat Korsholmanpuistikko 44, 2 krs, POHY:n tiloissa. Yhdistyksellä on huone Maksa-ja munuaistautiliiton sekä Parkinsonyhdistyksen kanssa.

Kesä meni ja syksyä kohti taivalletaan.Jos jaksat mene sieneen, marjaa tai vain luontoon liikkumaan vointisi mukaan.

Polta kynttilää syksyiltoina valoa ja lämpöä tuomaan mieleesi. Jos et uskalla oikeaa kynttilää polttaa, hanki patterikynttilä.

Pidetään huolta toisistamme vaikka kutsumalla ystäviä kylään.

Liikuntaryhmät alkavat. Tutustu soveltavan liikunnan tarjontaan.

Jäsenkirjettä valmistellaan. Syyskuun alkupuolella se pitäisi ilmestyä.

Hyvä Selkä lehti ilmestyy elokuun lopulla

Selkäliiton jäsenmaksu on 20 euroa.

Jäsenmaksusta yhdistys saa 10 euroa ja 10 euroa menee Selkäliitolle.  Jäsenmaksulla saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Hyvä Selkä lehden. Seuraava lehti ilmestyy elokuun lopulla.

Selkäliiton onnittelu-ja suruadresseja on saatavana toimipisteestämme. Hinta jäsenille 10 euroa, muille 12 euroa.

Vertaistukitoiminta

Päivystämme keskussairaalan palvelupisteessä, sairaalan päärakennuksen 1. kerroksessa, Hietalahdenkatu 2-4. Palvelupiste on suunnattu potilaille, läheisille ja kaikille sairaalan vierailijoille. Siellä on varattuna tila potilasyhdistysten esitteille. Vertaistapaamisista ja päivystysajoista ilmoitetaan palvelupisteen kalenterissa, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi ja sanomalehtien toimintapalstoilla.

===========================================================

Tulevista tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin paikallisten lehtien toimintapalstoilla, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi, ja www.vaasanseudunyhdistykset.fi sekä Hyvä Selkä –lehdessä.

============================================================