Ajankohtaista

Olemme muuttaneet tammikuussa POHY = Pohjanmaan Yhdistykset ry, toimitiloihin, (entinen Tietalo), Korsholmanpuistikko 44, 2 krs, poliisilaitosta vastapäätä. Yhdistyksellä on yhteinen huone Maksa-ja munuaistautiliiton sekä Parkinsonyhdistyksen kanssa.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään 28. 3. 2019 klo 18.00 Korsholmanpuistikko 44, 2 krs, kokoushuone 1. Kokouksen alussa POHY:n toiminnanjohtaja Tuula Jäntti kertoo POHY:N toiminnasta sekä keväällä alkavasta OLKA- toiminnasta. Tule kuuntelemaan!

Selkäliiton jäsenmaksu on 20 euroa.

Jäsenmaksusta yhdistys saa 10 euroa ja 10 euroa menee Selkäliitolle.  Jäsenmaksulla saat Hyvä Selkä lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Seuraava lehti ilmestyy huhtikuun lopulla.

Olethan muistanut maksaa jäsenmaksusi!

Selkäliiton onnittelu-ja suruadresseja on saatavana toimipisteestämme. Hinta jäsenille 10 euroa, muille 12 euroa.

Vertaistukitoiminta

Päivystämme keskussairaalan palvelupisteessä, sairaalan päärakennuksen 1. kerroksessa, Hietalahdenkatu 2-4. Palvelupiste on suunnattu potilaille, läheisille ja kaikille sairaalan vierailijoille. Siellä on varattuna tila potilasyhdistysten esitteille. Vertaistapaamisista ja päivystysajoista ilmoitetaan palvelupisteen kalenterissa, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi ja sanomalehtien toimintapalstoilla.

===========================================================

Tulevista tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin paikallisten lehtien toimintapalstoilla, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi, ja www.vaasanseudunyhdistykset.fi sekä Hyvä Selkä –lehdessä.

============================================================